Ko sem na največjem ekološkem sejmu sejmu na svetu, ki je vsako leto februarja v Nemčiji, zagledala krasne izdelke Nature’s Design sem bila očarana. To so takoj opazili, zato so mi podarili en kozarec, da sama preizkusim, kako deluje.
In sem res. Iz pipe sem vodo nalila v navaden kozarec iz hotelske sobe in v kozarec Nature’s Design. Počakala sem dve minuti in zaprla oči. Partner mi je dal poskusiti vodo iz obeh kozarcev, jaz pa nisem vedela, kateri je kateri kozarec. Razlika v okusu vode iz kozarcev je bila očitna. Voda iz prvega kozarca je bila trda, imela je nekakšen kovinski priokus in ni bila prijetna za pitje. Voda iz drugega kozarca pa je bila mehna, nežna, z veseljem sem jo spila.
Podobna opažanja deli z mano veliko strank in tega sem zelo vesela. Zdaj pa poglejmo, zakaj postane voda v kozarcih Nature’s Design boljšega okusa.
- So kozarci informirani? NE.
- Imajo
::: Za kaj gre pri informiranju vode? Večina ljudi na to, da bi
lahko vodo informirali, gleda kot na znanstveno fantastiko ali prodajno
izmišljotino, toda kaj pravi znanost?
Vsak, ki bo v roke vzel knjigo dr. Masaru Emota Sporočilo vode, bo fasciniran. Velike fotografije kristalov vode s pripisi, kakšni informaciji je bila voda izpostavljena: različni glasbi, besedam, fotografijam … Ne poznam človeka, ki bi videl te fotografije in bi ga to spoznanje pustilo ravnodušnega. Informiranje vode nikakor ni znanstvena fantastika. To lahko počne prav vsak, če si le vzame minutko. Je pa res, da si to minutko težko vzamemo oz. na to pozabimo. Verjetno so prav zato priljubljene bližnjice, kjer vam ni treba nič početi, npr. v karafo Aladin samo natočite vodo in po treh minutah edinstvena oblika naredi svoje. Na svoj kozarec napišite npr. besedo »ljubezen« ali »hvaležnost« in tudi tako bo voda postala boljše kakovosti.
Če pa mislite na informiranje izdelkov za vodo, pri nas so bili pred leti popularni informirani kozarci, mi to ni blizu. Nekdo, ki ga ne poznate, izbere informacije, ki jih ne poznate in jih »vtisne« v steklo. Morate mu slepo zaupati, da vam želi dobro. Pa še to je, da te informacije že čez nekaj let »izhlapijo« iz stekla in imate samo še navaden kozarec.
(Vsebina je del intervjuja z Andrejo Šeme, ambasadorko naravne revitalizacije vode, za revijo Bodi zdrava marec 2016)